Általános szerződési feltételek

Cégadatok:

Az oldal üzemeltetője:

Zsumaker Company Korlátolt Felelősségű Társaság
1214 Budapest Rakéta utca 13 Földszint 2 ájtó.
Adószám: 26751706-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-342859

ZSUMA Horgászbolt:

Budapest 1183 Balassa Bálint utca2-10.
E-mail cím: info@zsuma.hu
Telefonszám: +36-20/355-8397
Kapcsolattartó: Szabó-Zupkó Máté Marcell

MAGUNKRÓL

Minden termékünk kiváló minőséget képvisel; a forgalmazott márkákat a vásárlói igényekhez igazodva, gondosan választottuk ki. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a világviszonylatban újdonságnak számító termékeket is a lehető leghamarabb elhozzuk a magyar piacra. A kiváló minőségű, prémium felszerelésekkel élmény a horgászat!

A KÍNÁLT TERMÉKEK KÖRE

Webshopunkban a horgászfelszerelések széles választéka elérhető. A termékekről a lehető legjobb minőségű, tájékoztató jellegű fotót, termékleírást és termékparamétereket adunk meg. Az oldalon feltüntetett árak bruttó, áfával terhelt kiskereskedelmi egységárak. Az akciós árat a megadott időszakban, illetve a készlet erejéig tudjuk biztosítani.

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

Az oldalon való vásárlás nem regisztrációhoz kötött. A rendelések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. A rendelés feldolgozásáról és teljesítéséről e-mailben tájékoztatjuk vevőinket.

RENDELÉS MENETÉNEK ISMERTETÉSE

A megrendeléskor a kiválasztott termékek kosárba helyezése után még lehetőség van a kosár tartalmának módosítására. A termékek darabszámának módosítása mellett a termék törölhető is a rendelésből. A rendelés véglegesítése során a megrendelési űrlapon a számlázási, szállítási információk megadása, a szállítási mód kiválasztása után a rendelést fogadjuk és elkezdjük feldolgozását. Erről visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelőnek. A rendelés leadása a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet alapján szerződésnek minősül. A rendelés teljesítéséréhez kapcsolódó számla eredeti első példányát a csomagban mellékeljük. A számlák kezelése a számviteli törvényben meghatározottan történik.

VÁLASZTHATÓ SZÁLLÍTÁSI MÓDOK
  • Személyes átvétel boltunkban

  • Szállítási költséggel kapcsolatban kérje munkatársunk segítségét.

Szállítási határidő, a megrendelt termék(ek) készletétől függően 2-4 munkanap

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL BOLTUNKBAN

Előzetes egyeztetés után E-mail cím: infó@zsuma.hu Telefonszám: +36-20/3558397, személyes vásárlás esetén cím: 1183 Budapest, Balassa Bálint u. 2-10. A számla végösszege készpénzben vagy bankkártyával fizethető. Személyes átvétel esetén csomagolási és szállítási költséget nem számolunk fel.

BANKI ELŐREUTALÁS UTÁN FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Előreutalás után a megrendelt terméket GLS futárszolgálattal juttatjuk el a megrendelő címére. A futárszolgálatnak a megfelelő adatkezelési biztonság mellett a csomag átadásához átadjuk a megrendelő telefonszámát. Ha a csomagot mégsem sikerül kézbesíteni a futárszolgálat értesítést hagy, és újra megkísérli a kiszállítást. 

 
VÁSÁRLÁS KÜLFÖLDRŐL

Külföldről kezdeményezett vásárlás esetén vegye fel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén: info@zsuma.hu vagy +36203558397

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

A Zsumaker Company Korlátolt Felelőségű Társaság által forgalmazott termékekre a Ptk-ban meghatározott mértékű szavatosságot, illetve garanciát (jótállás) vállalunk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért teljes körűen a vevőt terheli mindennemű felelősség!

A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSE

A vevő minőségi kifogás esetén a termék javítását, cseréjét, árleszállítását kérheti illetve elállhat a szerződéstől. A szavatossági jogok érvényesítésénél 6 hónapot meghaladó hibabejelentésnél a vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, vagy a hiba már a termék megvásárlásakor is fennállt. A szavatossági igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik. A szavatossági igény érvényesítésére 2 év áll a vevő rendelkezésére. Nem számít bele a határidőbe a kijavítási időnek az a része, amikor a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetés szerűén használni. A határidő a javított, vagy kicserélt részre újra kezdődik.

A minőségi kifogás rendezésének módja a következő. A minőségi kifogás megtételekor jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben a vevőnek részleteznie kell a hibát, az érvényesíteni kívánt igényt és a kifogás rendezésének módját. Amennyiben az eladó eltér a kifogás rendezésének módjától, azt e-mailben jelzi a fogyasztó felé. Az eladónak jogában áll más rendezési módot választania, ha a vevő által kívánt rendezési mód aránytalanul nagy többletköltséggel járna a forgalmazó részére. Ha a webshopban sem javítási, sem csereigény nem érvényesíthető, a vevő árleszállítást, vagy cserét igényelhet. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.

„(a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.” PTK 306.

A GARANCIÁLIS IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSE

A Zsumaker Company Korlátolt Felelőségű Társaság a jogszabályban előírt jótállási határidőt alkalmazza. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik.

A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szerint a fogyasztási cikknek a fogyasztó részére történő átadásnak a napjával kezdődik. Jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. ( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet. A jótállás időtartama alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. Egy év letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt. Jótállási igény esetén a vevő kérheti a termék javítást, cseréjét, árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől. Ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az más jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna a forgalmazó részére, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, illetve a vevőnek okozott kényelmetlenséget, a forgalmazó választhat más teljesítési módot. Ha a vevő sem javítási, sem csereigényét nem tudja érvényesíteni, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.

Garanciális időn belül meghibásodott terméket lehetőleg saját csomagolásában, a vásárlást igazoló számlával, vagy blokkal, a garanciajeggyel veszünk át javításra.

A terméket jegyzőkönyvvel együtt vesszük át, az átvételt iktatjuk. Ha a termék javítható, akkor a legrövidebb időn belül javítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható és lehetőség van cserére, akkor a terméket cseréljük. Ha nem tudjuk cserélni a terméket lehetőséget adunk hasonló termékre való cserére, vagy visszatérítjük a termék árát. Botalkatrész javításnál, ha valamelyik tag pótlásáról van szó, a Szakszerviznek a javításhoz az egész botot vissza kell juttatni, így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Amennyiben látható, hogy az orsóházat megbontották, az a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. A garanciális elbírálást minden esetben Szakszervíz végzi.
A hibásan leadott rendelésből eredő költségeket a megrendelő viseli, hibás teljesítés esetén az eladó vállalja a felelősséget. A rendelés minden következmény nélkül lemondható a kiszállítás megkezdése előtt a +36203558397-es telefonszámon.

AZ „ELÁLLÁS JOGÁNAK” ISMERTETÉSE

A webshopon leadott rendelésre a 45/2014 Korm. rendelet, a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény rendelkezései az irányadóak. A vásárlónak ez alapján 14 munkanap áll rendelkezésére, hogy elérhetőségeink valamelyikén jelezze, hogy élni kíván az elállás jogával.

E-mail cím: info@zsuma.hu
Telefonszám: +36-203558397
 
Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket áruházunkba! CÍM: 1183 Budapest, Balassa Bálint u. 2-10. A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül. Sérült, nem rendeltetésszerű használatból eredő hiba esetén azonban kötelezhető az eredő kár megtérítésére! A vételár visszatérítését 30 napon belül visszatérítjük a vásárlóval egyeztetett módon (pl.: banki átutalással, vagy postai úton, illetve személyesen az üzletben).

Add meg a keresni kívánt termék nevét

Kérdésed van? Írj nekünk!